Publicat de: turismromanesc1 | 24 septembrie 2008

Cabana Soimul

Pensiunea Cabana Soimul este situata in judetul Bacau, undeva la iesirea din Comanesti, catre Onesti.

http://www.cabanasoimul.ro

Este de fapt un complex de cateva cladiri, dintre care am retinut:

-restaurant cu specific romanesc (arata asa de bine, ca in momentul in care am ajuns acolo mi-a fost ciuda ca tocmai mancasem cu o ora inainte);

– vila de 3 stele;

– vila de 2 stele (asta era in fata, langa restaurant).

Am fost cazati la 3 stele, cladirea respectiva fiind undeva mai in spate. Initial am crezut ca asta e un avantaj pentru ca ne proteja somnul de muzica populara care razbatea din restaurant. Dar cand am aflat ca la ora 24 oricum se termina muzica, am ramas doar cu avantajele izolarii fonice de drumul principal si al peluzei minunate din fata.

Camera – ireprosabila. Baia – ireprosabila. Balconul – ca sa va imaginati mai usor, luati un lift obisnuit, il sectinati longitudinal dupa diagonala bazei si obtineti 2 prisme triunghiulare… eh, una din ele era balconul nostru 🙂 Pretul – camera cu pat dublu – 100 lei. A doua zi am aflat ca daca faceam rezervare cu cel putin o zi inainte, aveam reducere 10%.

Pentru cine vrea sa se dea sportiv, il anunt ca pe undeva (nu stiu exact pe unde) era o sala de fitness, iar in fata pensiunii o masa de tenis.


Lasă un comentariu

Categorii