Publicat de: turismromanesc1 | 24 septembrie 2008

Gura portitei

…si pentru ca trebuia, ca orice om, sa-mi petrec vacanta de 1 Mai undeva departe de casa, departe de stress-ul cotidian si de telefoanele care sa sune intr-una, am ales impreuna cu un grup de prieteni Gura Portitei, o minunatie de insula ce separa complexul Razim-Sinoe de Marea Neagra, in Delta Dunarii.

..si cum vreme de plaja a fost destula, bautura destula si amicii buni, nu pot sa spun decat ca m-am distrat excelent. Am descoperit in vacanta asta si cea mai buna metoda sa nu lasi sa se vada ca esti in stare de ebrietate: fii beat tot timpul, in asa fel incat cei de langa tine sa nu-si mai dea seama cand chiar esti beat sau esti treaz si ai doar chef de glume.

Despre restul distractiilor nu e asa mult de povestit, dat fiind faptul ca eram pe o insula. M-a surprins in schimb accesibilitatea preturilor de la terasa si restaurant (ma asteptam la 10 RON sticla de 0.5 de apa plata), m-a surprins faptul ca o hidrobicicleta o puteai inchiria cu 30 RON timp de 12 ore sa-ti faci de cap pe lac si pe canalele adiacente, prin stuf sau in larg.

Mancarea si bautura le-am carat de la Carrefour Orhideea (loc unde ne-am si adunat cu totii), iar voia buna a venit fiecare cu ea la pachetelul propriu si personal. Au existat tot felul de concursuri care de care mai amuzante, printre care si concursul de baut bere, unde s-au baut aproximativ 60 de litri de bere in 5 persoane, in 2 ore. 😉

Poate in iulie sau august facem un sejur de 2-3 saptamani acolo. Cei interesati sa ma contacteze. Cazarea va fi undeva la 20 EUR/noapte casuta cu 2 paturi (2 persoane), camparea cu cortul undeva la 15 RON/zi, vaporul dus-intors sa speram ca va ramane tot 50 RON, iar restul tarifelor, cum ar fi tarife pentru animal de companie si bagaj suplimentar, le gasiti pe site-ul insulei.


Impresii preluate de pe BLOGUL Pitestean.EU


Lasă un comentariu

Categorii